خلاقیت در تبلیغات محیطی

به کار گیری خلاقیت در تبلیغات محیطی

خلاقیت

خلاقیت چیه؟! تاثیر خلاقیت بر تبلیغات محیطی چیه؟ واقعا میشه در تجارت امروز به خلاقیت تکیه کرد؟ اینا سوالاتی هستن که حتی پرسیدن اونا هم نیاز به نگاهی خلاقانه داره. اگه شما بدقت و با نگرشی بدون محدودیت و چند بعدی به مسائل و مشکلات تجارت و تبلیغات محیطی خود نگاه کنین، همیشه می تونین با تکیه بر خلاقیت و نوگرایی ضمن ایجاد پله هایی واسه پیشرفت و تجلی این نوع نگاه احتمال موفقیت خود رو به شکل در حال افزایشی زیاد کنین.

مشکلات

واسه ایده پرازی و طراحی تبلیغات محیطی خلاقانه اعضای اتاق فکر شرکت با در نظر گرفتن نیازها و مشکلات مشاغل و تجارتای جور واجور به ارائه راهکارهایی می پردازن که می تونه تجارت شما رو یه شبه و با کمترین هزینه از این رو به اون رو کنه. نگاه خلاقانه با کمی جربزه و اعتماد به نفس همیشه شما رو با نتایجی متحیر کننده روبرو می کنه.

اعتماد به نفس

تبلیغات محیطی چیه؟

تبلیغات محیطی یا همون تبلیغات شهری یکی از اثرگذارترین روشها واسه تجارتای محلی بشمار میرن، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکتای دیواری یا هر روش دیگری واسه جلب توجه عابران در کوچه و خیابون میشه. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارتای محلی و کوچیک توان انجام اونو ندارن. ولی شما می تونین با به کار گیری خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود رو تا حد زیادی کاهش داده و تاثیرگذاری اونو زیاد کنین. (۵۰ نمونه تبلیغات محیطی خلاقانه)

تبلیغات محیطی خلاقانه یه واحد تجاری تازه تاسیس در کوچه فرعی

شما پس از رفع مشکلات و دردسرهای عادی در راه اندازی یه کار و کاسبی جدید و با قبول همه هزینه های سنگین اجاره مکان مناسب و … ، موفق به راه اندازی تجارت خود میشین. از شور و اشتیاق شروع یه تجارت و آرزوهای بزرگ اون که بگذریم، بدیش اینه معمولا کف گیر به ته دیگ خورده و دیگه توانی واسه تحمل هزینه های زیاد تبلیغاتی از جمله تبلیغات محیطی دارین. این نقطه همون نقطه شروع شکسته. چون که ما عادت کردیم که به جای به کار گیری خلاقیت به سراغ آسون ترین و پر هزینه ترین راه ها بریم و بدیش اینه بازخورد مناسبی از تبلیغات شهری عادی هم نداریم و در آخر حاصلی جز حسرت سرمایه های نداشته و پشتوانه مالی ناتموم واسه شما باقی نمی مونه.

به کار گیری چشمای بادکنکی تو یه نمونه تبلیغات محیطی!

چشم از دوران قدیمی یکی از تاثیر گذارترین تصاویر از دیدگاه بشر بوده. تصویر چشم همیشه تفکر آدم رو به رقابت میکشه و آدم به صورت ناخودآگاه راه نگاه رو دنبال میکنه، جهت نگاه کردن چشما دقیقا مانند اشاره مستقیم با انگشت به صورت ناخودآگاه توجه شما رو به محل مورد نظر جلب می کنه. در این روش تبلیغات محیطی هم ما با در نظر گرفتن همه این نکات و با بررسی روشای عملی و خلاقانه موفق به طراحی این فوت وفن شده ایم.

مواد لازم جهت یه نمونه  تبلیغات محیطی کم هزینه و موثر:

  • قلم و کاغذ
  • بادکنک گرد یا توپ سبک بادی به مقدار لازم
  • تصویر عنبیه چشم پرینت شده روی کاغذ پشت چسب دار در اندازه مناسب
  • نخ کتون
  • چسب شیشه ای
  • تعدادی درخت در دور و بر محل مورد نظر

اول نقشه ای از محل مورد نظر واسه تبلیغات محیطی و خیابونای دور و بر اون ترسیم کنین، مانند تصویر زیر، تا مکان قرار گرفتن چشما و تعداد لازم واسه شما مشخص شه.