با این 4 تمرین ورزشی تا شب عروسی تان خوش اندام شوید(+تصاویر) | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

تمرینات ورزشی واسه خوش اندام شدن

 

تمرینات ورزشی واسه رسیدن به تناسب اندام
هر خانمی دوست داره در روز عروسی خود به زیبایی جلوه کنه و بدرخشه. اگه می خواین هر لباسی که پسند کردین خوب در تنتون خود رو نشون بده و روز عروسی همه از دیدن عروسی چون شما میخکوب شن! باید ورزش کنین. اما چه ورزشی؟

در این مقاله می خوام چند ورزش فوق العاده موثر رو به شما آموزش دهم تا با انجام اونا واسه روز بزرگ زندگی خود آماده شید، کی دوست نداره روز عروسی هیکلی تراشیده داشته باشه؟

 

– لیفت باسن با حالت سوپرمن

اگه لباس عروسی که انتخاب می کنین اندامیه و پشت باز این حرکت قدرتی با توپ طبی کمکتون می کنه به کمر و باسن خود شکل بدین تا وقتی اینجور لباسی رو به تن می کنین بهترین جلوه رو در اون داشته باشین.

 

با این تمرین ورزشی به کمر و باسن خود شکل بدین

 

– روی شکم خود بخوابین و یه توپ طبی رو بین دوپای خود نگه دارین.
– عضلات شکم رو درگیر کنین و دستای خود رو مستقیم و به طرف روبروی خود بکشین.
همینطور که نفس خود رو به طرف داخل می کشید، توپ رو بین دو پای خود بفشارید و زانو، دستها، و قفسه سینه رو از روی زمین بلند کنین. این حالت رو تا ۱۰ شماره حفظ کنین، و بعد به آرومی بدن خود رو دوباره روی زمین رها کنین.
– این حرکت رو ۱۰ مرتبه تکرار کنین.
– تلاش کنین چند روز در هفته در میان تمرینات ورزشی خود چند دور این حرکت رو تکرار کنین تا خوب در انجامش قوی شید و بدنتون شکل بگیره.

 

– پرواز برعکس

با این حرکت ورزشی روی شونه ها، بالای کمر و روی بازوها کار کنین چون این قسمتا باید خوش فرم باشن تا در لباس عروس به بهترین شکل ظاهر شید.

 

با این تمرین ورزشی روی شونه ها، بالای کمر و روی بازوها کار کنین

 

 – در هر دست خود یه دمبل نگه دارین و وایسید و پاهای خود رو به عرض شونه ها باز کنین. – زانوهای خود رو کمی خمیده نگه دارین. میان تنه خود رو به سمت جلو خم کنین طوری که کمرتون تقریبا با سطح زمین موازی شه و دستها زیر شونه ها باشن. واسه مراقبت از پایین کمر عضلات شکم خود رو به طرف داخل بکشین.

 

– همینطور که نفس خود رو به طرف بیرون می دید، دستا رو به طرف دو سمت خود بلند کنین، طوری که با شونه ها تو یه خط قرار بگیرن. آرنجای خود رو کمی خم نگه دارین. واسه اینکه بالای کمر رو مجبور به کار کنین، تلاش کنین دو تیغه شونِه رو به طرف هم بکشین. همینطور که نفس رو به طرف داخل می کشید، به آرومی دمبلا رو به جایی که در اول قرار داشتن برگردونین. این شد یه حرکت.
– این حرکت رو سه دور و در هر دور ۱۰ تا ۱۲ مرتبه تکرار کنین.

 

– لگد زدن به پهلو به حالت چهار دست و پا
با این حرکت روی عضلات باسن و پهلوهای خود کار کنین، هر دوی این قسمتا واسه قرار گرفتن هرچه بهتر در لباس عروسی کمکتون می کنن.

 

این تمرین ورزشی روی عضلات باسن و پهلوها کار می کنه

 

 – حرکت رو به حالت چهار دست و پا شروع کنین، دستا درست زیر شونه ها و زانوها هم درست زیر رانا قرار بگیره. زانوها رو به حالت ۹۰ درجه خم نگه دارین، پای چپ رو از روی زمین بلند کنین تا وقتی که با سطح زمین موازی شه. در حالی که زانوی سمت چپ رو صاف می کنین، ران سمت چپ رو ثابت نگه دارین. با پای چپ یه لگد به طرف همون سمت بزنین. وقتی لگد می زنید اجازه ندین پا پایین بیاد.
– زانوی چپ رو ۹۰ درجه و به حالت قبل خم کنین، بعد پا رو پایین بیارین. با این کار یه حرکت رو کامل کردین.
– واسه هر سمت حرکت رو سه دور و در هر دور ۲۰ مرتبه تکرار کنین.

 

– دراز کشیدن و حلقه کردن همسترینگ
این حرکت واسه شکل دادن به پشت بدن بسیار عالیه.

 

این حرکت ورزشی واسه شکل دادن به پشت بدن بسیار عالیه

 

 – به پشت روی زمین دراز بکشین و یه توپ طبی رو زیر پاشنهای پا بذارین. به حالت پل باسن و رانای خود رو بالا ببرین، و همین حالت رو در کل تمرین حفظ کنین.

– به پاهای خود انعطاف بدین و پاشنه پاها رو به توپ فشار بدین. دستای خود رو صاف و در دو سمت خود روی زمین بذارین تا تعادلتان رو حفظ کنن، اما در انجام حرکت از اونا استفاده نکنین.

– در حالی که پاشنهای پای خود رو جمع می کنین، به آرومی توپ رو به طرف بدن خود هل بدین. ران و باسن رو در حالت پل نگه دارین، و در حال حرکت اجازه ندین به سمت زمین کشیده شن. بعد به آرومی به حالت ابتدایی برگردین ( پاها رو صاف کنین، ران و باسن در حالت پل بمونه ) تا یه حرکت رو کامل کنین.
– این حرکت رو سه دور و در هر دور ۱۰ تا ۱۵ مرتبه تکرار کنین.

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *