با این اسموتی به جنگ التهاب و درد بروید!

: اگه روش غذا خوردن خود رو تغییر بدین و مصرف میوه ها و سبزیجات تازه و مغزها و دانه های خوراکی رو در دستور کار خود بذارین، امکان کاهش التهاب حتی به صورت دائمی واسه شما جفت و جور می شه.

اسموتی کاهنده درد و ضد التهاب

اگه از التهاب طولانی رنج می برید یا می خواید از شر بعضی شکلای جور واجور درد و ناراحتیا خلاص شید، می تونین با یه اسموتی

کاهنده درد و ضد التهاب به هدف خود برسین. این اسموتی نه فقط به مقابله با التهاب کمک می کنه،

بلکه سطح انرژی بدن رو هم زیاد می کنه. این خوراکی شامل مواد تشکیل دهنده ایه

که درد و تورم رو کاهش میدن و در تغذیه سلولای بدن با آنتی اکسیدان ها نقش دارن.

التهاب طولانی سیستم ایمنی بدن آدم رو همیشه فعال نگه می داره و این شرایط می تونه به تسریع آهنگ پیری

و دچار شدن به بیماریای دیگه مانند پسوریازیس، سرطان، مریضی قلبی، دیابت (نوع 2)، آرتریت،

بیماریای خودایمنی، مریضی عصبی و مشکلات گوارشی منجر شه.

اسموتی کاهنده درد و ضد التهاب

بخش بزرگ التهاب در بدن آدم به واسطه مصرف مواد غذایی ناجور شکل میگیره. این مواد غذایی شامل

غذاهای کم ارزش، غذاهای فرآوری شده، غذاهای سرخ شده در گرما بالا با روغنای گیاهی،

قندهای پالایش شده، شیرین کننده های مصنوعی، غلات پالایش شده، الکل، نوشابه های گازدار،

اجناس حیوونی، افزودنیای غذایی، نیتراتا، مواد نگهدارنده، آفت کش ها و … می شن.

کار خود بذارین، امکان کاهش التهاب حتی به صورت دائمی واسه شما جفت و جور می شه

و می تونین شرایط فعلی خود رو هم برعکس کنین، که روندی زمانبر بوده و باید در این راه صبور و پایدار باشین.

واسه جفت و جور اسموتی کاهنده التهاب به مواد زیر نیاز دارین:

یه فنجون گیلاس ارگانیک تازه یا منجمد (آنتوسیانینای موجود در این میوه می تونن در کاهش درد موثرتر از آسپرین باشن)

دو عدد موز رسیده (به افزایش سطح انرژی و گوارش بهتر کمک می کنه)

یه فنجون سبزیجات برگدار به انتخاب خود (بسیار قلیایی)

ریشه زردچوبه تازه به طول پنج سانتیمتر (آنتی اکسیدان قوی، سم زدای کبد، و ضد التهاب)

یه چهارم قاشق چایخوری دارچین (پر از آنتی اکسیدانا، کمک به مقابله با التهاب و رادیکالای آزاد)

یه قاشق چایخوری زنجبیل تازه رنده شده (پر از پتاسیم، کمک به تحریک گوارش و جریان صفراوی)

یه قاشق غذاخوری دانه های چیا از قبل خیس شده در آب (پر از اسیدهای چرب امگا-3 واسه کمک به مراقبت از بدن در برابر آسیب التهاب طولانی)

یه فنجون آب نارگیل (پر از پتاسیم و منیزیم، کمک به مراقبت از بدن در برابر بیماریای انحطاطی)

روش جفت و جور:

تموم مواد تشکیل دهنده که در بالا به اونا گفته شد رو تو یه دستگاه مخلوط کن سرعت بالا ریخته و تا وقتی

که خوب با همدیگه ترکیب شده و محصولی با بافت نرم شکل بگیره، به مخلوط کردن ادامه می دیم.

عصر ایران

.