با این برنامه یک ماهه به سرعت شکم تان را کوچک کنید | رژیم غذایی

کوچیک کردن شکم یکی از مراحل کاهش وزن و رسیدن به اندامی متناسب و قشنگتر هستش. خیلی راحت با برنامه یه ماه س زیر شکم تون رو کوچیک کنین.

کوچیک کردن شکم با یه برنامه یه ماه س

شنبه : هر وقت سر کار به شما تلفن شد یا براتون پرونده یا نامه ای آوردن از جاتون بلند شید. از جا بلند شدن یک و نیم برابر بیشتر از حالت نشسته کالری می سوزونه.
یکشنبه : یه خودکار وردارین و هر چی می خورید بنویسین. آدمایی که به مدت دست کم 3 هفته از غذاهایی که می خورن یادداشت بردارن، یک و نیم کیلوگرم بیشتر از آدمایی که این کار رو انجام نمی دن وزن کم می کنن.
دوشنبه : آروم و کامل غذا رو بجوید. مطالعه منتشر شده در ژورنال تغذیه بالینی نشون داده با این کار 12 درصد کمتر کالری دریافت می کنین.
سه شنبه : جلوی تلویزیون غذا نخورین. تحقیقات در دانشگاه ماساچوست نشون داده، آدمایی که این کار رو انجام میدن در طول روز 300 کالری بیشتر دریافت می کنن.
چهارشنبه : هر هفته خودتون رو وزن کنین. تحقیقات نشون داده از هر 4 نفری که در کاهش وزن خود موفق بودن 3 نفر این کار رو انجام دادن.
آخر هفته : پیاده روی کنین البته پیاده روی تند. در این صورت در عرض 15 دقیقه، 16 کالری خواهید سوزوند. اگه این کار یه ساعت باشه چه بهتره.

اگه می خواین بیشتر بدونین : کوچیک کردن شکم

شنبه : حوصله ندارین روز اول هفته ورزش کنین؟ اصلاً ایده خوبی نیس. اگه امروز ورزش نکنین 61 درصد احتمال داره، هفته بعد هم ورزش اول هفته رو کنار بذارین.
یکشنبه : موقع ناهار به جای آب سیب، خود سیب رو بخورین. تحقیقات نشون داده با این کار احساس سیری و رضایت بیشتری دارین. در این صورت 15 درصد کمتر کالری دریافت می کنین.
دوشنبه : قند و شکر باعث چاقی می شه، پس اونا رو کنار بذارین. در این هفته تلاش کنین غذاهای شیرین مثل نوشابه، شیرینی، آب نبات، کلوچه، آبمیوهای صنعتی و بستنی رو کنار بذارین.
سه شنبه : واسه صبحونه تخم مرغ بخورین. یافته های تحقیقی که در ژورنال تحقیقات تغذیه به چاپ رسیده نشون میده، آدمایی که تخم مرغ می خورن در طول روز کالری کمتری دریافت می کنن.
چهارشنبه : در یخچال رو باز کرده و در هر طبقه مواد غذایی بذارین. یادتون باشه اگه غذاهای سالم در خط دیدتون باشه ٧.٢ برابر بیشتر ممکنه اونا رو بخورین.
آخر هفته : با یه شام عالی به خودتون جایزه بدین اما یادتون باشه، قرار نیس این اتفاق همیشه بیفته و رژیم شما رو به هم بریزه.

اگه می خواین بیشتر بدونین : کوچیک کردن شکم، این بار با خوراکیای شکم صاف کن!!

شنبه : خونه رو تمیز کنین. محققان دانشگاه ایندیانا اشاره می کنن، آدمایی که به بهداشت و تمیزی منزل اهمیت میدن و به طور مرتب خونه رو جارو و گردگیری می کنن، بالاترین سطح فعالیت فیزیکی رو دارن.
یکشنبه : اگه فکر می کنین سرتون واسه ورزش کردن زیادتر از اندازه شلوغه در این فکر تجدیدنظر کنین: محققان فکر می کنن؛ 11 دقیقه ورزش روزانه به شما کمک می کنه تا در طول روز چربی بسوزونین.
دوشنبه : شنا تأثیری فوق العاده در چربی سوزی داره. وقتی که بدن خود رو پایین می برید به مدت 3 ثانیه مکث کرده و بعد با بیشترین حد قدرت خود رو بالا بکشین. هر چند بار که می تونین به همین روش شنا برید.
سه شنبه : نذارین ظرف نون زیادتر از اندازه صبحونه شما رو تحت تاثیر بذاره. تحقیقات نشون داده وقتی تعداد نون سر صبحونه زیاد باشه 85 درصد مردم همه اونا رو می خورن.
چهارشنبه : قبل از ورزش آدامس نعنایی بجوید. یافته های مطالعه منتشر شده در ژورنال روان شناسی ورزش نشون داده، بوی نعنا سرعت دویدن و قدرت وزنه زدن رو زیاد می کنه.
آخر هفته : واسه صبحونه نون جو با درصد بالای غله بخورین. یافته های مطالعه منتشر شده در ژورنال تحقیقات تغذیه نشون داده، فیبرهای موجود در جو به مدت 4 ساعت اشتهای شما رو تنظیم می کنه.

اگه می خواین بیشتر بدونین : 3 غذای عالی واسه کوچیک کردن شکم

شنبه : هر وقت کمی احساس کردین مثانه تون پر شده به دست شویی برید و صبر نکنین. آدمایی که قبل از هر وعده غذایی یک تا دو لیوان آب می خورن در عرض 12 هفته حدود 2 کیلوگرم وزن کم می کنن.
یکشنبه : موقع ورزش بین هره کمتر از یه دقیقه استراحت کنین تا سطح هورمونای موثر در سوزوندن چربیا در طول ورزش بالا بمونه.
دوشنبه : بشقاب خود رو از روی ظرف روی گاز پر کنین نه از روی دیس روی میز. تحقیقات محققان دانشگاه کورنل نشون داده، در این حالت شما 35 درصد کمتر غذا می خورین.
سه شنبه : شیب تردمیل باید دست کم روی 2 درصد تنظیم شده باشه تا دویدن شما با بیشترین حد شدت و دست کم همراه باشه. اگه شیب رو بیشتر کنین کالری بیشتری خواهید سوزوند.
چهارشنبه : سوپ نخودفرنگی بخورین. خوردن یه کاسه کوچیک سوپ نخودفرنگی 6 گرم فیبر وارد بدن شما می کنه که در مقابله با چربی و کاهش وزن نقش موثری داره.
آخر هفته : موقع حرف زدن با تلفن راه برید. تلفن و موبایل رو جایی دور از دسترس خود بذارین تا وقتی زنگ خورد مجبور شید مسافتی رو راه برید تا به اون برسین.

جمع آوری : گروه سبک زندگی آکا ایران
آکا ایرانlifestyle

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *