با این برنامه غذایی به سرعت وزن کم کنید | رژیم غذایی

با این برنامه غذایی به سرعت وزن کم کنین

با این برنامه غذایی به سرعت وزن کم کنین

یه متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: رژیم غذایی سالم و مناسب، باعث بهتر شدن سلامت بدن می شه.

رضا جعفری متخصص تغذیه و رژیم درمانی درباره عوامل موثر در برنامه غذایی گفت: عواملی مانند پشتیبانی خونواده، شرایط محیط زندگی، ورزش و افزایش فعالیت بدنی و انتخاب غذاهای سالم برابر با سبد غذایی خونواده در رژیم غذایی مناسب خیلی موثره.

ایشون با اشاره به مشکلات چاقی گفت: چاقی در افراد باعث بروز بیماریای قلبی و عروقی، سکته مغزی، دیابت، افزایش فشار خون، مشکلات گوارشی، تنگی نفس و سرطان می شه که این افراد باید موقع به کار گیری رژیمای غذایی به عادات و تتغییرات تغذیه خود توجه کنن.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی اعلام کرد: واسه ایجاد انرژی، آرامش، سرحالی و افزایش سطح هوشیاری باید برنامه ریزی خوب و مناسب جهت رژیم غذایی و کاهش وزن خود داشته باشین.

ایشون درباره دلیل کاهش رژیمای غذایی در افراد گفت: افزایش تواناییای بدن و مشکلات رژیم های غیر اصولی جهت کاهش وزن از دلایل کاهش و شکست رژیمای غذایی در بین

افراده.

جعفری با بیان اینکه نوشیدن آب باعث کاهش وزن می شه گفت: نوشیدن روزانه دو

لیوان آب مازاد بر مقدار آبی که همیشه عادت به نوشیدنش دارین باعث افزایش ۳۰ درصدی متابولیسم بدن شما می شه و این عمل کاهش ۲ کیلو گرمی وزن در طول یه سال رو داره.

این متخصص تغذیه با اشاره به نوشیدن چای سبز اضافه کرد: علاقه مندان به قهوه می تونن چای سبز رو جانشین کنن، چون این چای باعث بهتر شدن متابولیسم بدن و افزایش سوختن چربیا می شه.

ایشون درباره رژیم غذایی سخت بیان داشت: یه رژیم غذایی سخت و شدید،

باعث ایجاد نوسانات خلقی، جسمی و ذهنی ، سردرد، گوشه گیری، خستگی و بدخلقی می شه.

جعفری با بیان اینکه مواد پروتئینی باعث کاهش وزن افراد می شه، گفت: مصرف مواد غذایی پروتئینی(به دلیل سیری خیلی زود) مانند تخم مرغ، لوبیا، عدس، ماهی، روغن زیتون، گندم، میوه، سبزیجات و مغز دانه ها کاهش وزن در افراد رو داره.

ایشون با تاکید بر اینکه احساس گرسنگی خیلی زود باعث لاغری نمی شه، اضافه کرد: گرسنگی خیلی زود ۵ دقیقه بعد از خوردن غذا، نشونه به کار گیری رژیم غذایی ناجور و نامتعادل واسه کاهش وزنه.


منبع :

باشگاه خبرنگاران

.

منبع : salamatdigital.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *